Tentang Mila

My photo
Malaysia
everyday ..is a new life 4 everybody ,remember tomorrow n never 4get to pray to Allah so that tomorrow will be better than today ..be a good person ..is not an easy job to do..but in order to make myself proud..i have to..insyallah..

Sunday, January 15, 2012

Doa Buat Ibuku

mentari terbit siaang hari ,
dan mendegar suaramu di corang talian , 
merintih kesakitan tatkala kau sendirian 
tanpa aku sebagai peneman,
nun jauh di sidut hati , 
ingin aku pulang menjamah muka 
merenung sajuh mungkin , mencari sedikit kekuatan agar aku mampu berjuang 
doa dan pesan kau iringi 
akan senantiasa ku buat teman 
dan aku kembali berdiri tatkala kau kesakitan 
tak mmpu aku membalas segala penat dan lelahmu 
biar sampai kiamat sekalipun , 
diriku ini cumalah insan 
yang tidak lepas dari kesalahan
namun dirimu begitu kental
meredah ombak kesakitan 
menagung segala keperitatan tatkala aku di perantauan ,
siapalah aku seorang insan yang hanya mampu memnjat doa kepada Tuhan
semuga Dia memberi kemudahan, 
buatmu ibu yang dalam kesakitan ,
selawat dan salam buat RAsul junjungan
juga para shabat baginda seperjuan

No comments:

Post a Comment